[VIDEO] “Kenapa Ayah Tido Dgn Mama”, Anak Tanya Soalan ‘Paling Svsah’ Dekat Ibu Buat Netizen Tak K3ring Gusi

Korang p3rasan tak kadang2 kita terlepas pandang untuk berkomunikasi dengan ibu bapa kita. Hal ini akan membuatkan hubvngan kita dengan mereka akan menjadi renggang. Mungkin dia tak tunjuk apa yang dia rasa tapi dalam hati mereka s1apa je yang tahu.

Sebagai anak kita haruslah ambil sedikit masa berk0munikasi dengan mereka walaupun kita sesibuk mana pun. Tak kisah la borak k0song ke, tanya soalan kepada mereka ke atau luahkan apa yang kita rasa agar hubungan menjadi erat.

“Tanya soalan pelik2 pun takpa”

Sama dengan kisah kalini. d4lam perkongsian @hawa_aje, dia telah memuat naik video di akaun Tiktok miliknya, di mana anak lelakinya sedang meluahkan perasaan padanya.

Apa yang menarik dengan v1deo ini adalah pertanyaan anak lelakinya, Yaya pada dia. Soalan tersebut tidak pernah terlintas dalam f1kirannya bahawa Yaya akan tanya soalan macam tu dan dia tidak tahu untuk jawab apa. Ibunya h4nya mampu tergelak je.

Antara soalan yang ditanya Yaya adalah k3napa ayahnya penakut sebab tidur dengan ibunya dan kenapa ayahnya suruh adik beradiknya tidur di bilik masing-masing. Soalan mencabar tu dik…

“Terus hilang idea nak jawab apa”

Video yang berdurasi lebih daripada setengah minit ini telah mendapat hampir satu juta tontonan di Tiktok walaupun baru dimuat naik semalam.

Kebanyakan netizen yang menonton video tersebut terkejut dengan pertanyaan Yaya. Meneliti di ruangan komen, ramai netizen hanya mampu tergelak kerana terhibur dengan soalan tersebut. Cara ibunya gelak pun kelakar, hahaha

Ada juga Netizen yang minta Hawa untuk buat video suaminya jawab soalan Yaya.

Min harap ayah dia jawab soalan tu supaya dia faham dan tak marah ayah dia lagi.

Sumber : LobakMerah

Dah Baca ? Sila Share dan kongsi dengan rakan Anda !

Sila join group Rakyat Marhaen untuk dapatkan lebih banyak info viral yang cun cun !

Pihak Larjuna TV tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang diberikan oleh mana mana pihak di media sosial ini ! Ia adalah pandangan dan perasaan daripada pengguna serta pemilik akaun itu sendiri. Segala Amaran atau risiko adalah tanggungjawab pengguna itu sendiri !

About admin

Check Also

Mee Goreng Bertukar Tan4h Li4t Berul4t, Ramai Dah ‘Kena’ Di Gerai Berh4ntu Parit-Manong

Lelaki ini berk0ngsikan pengalam4n ser4mnya apabila bekerja sebagai pemandu lori hampir 10 tahun. Seperti yang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *