Kant0i Rak4m Video Dalam Tand4s, Lelaki Cu4k Kena Cekvp.. Siap ‘Offer’ Nak Bagi Duit

Tindakan seorang lelaki yang bertindak merakam video di dalam tandas lelaki di sebuah stesen minyak mengv4ndang p4.dah apabila dia dicekvp oleh orang awam. Cv.riga dengan aksi lelaki tersebut, orang bertindak men4.han sebelum meminta untuk melihat telefon bimbit suspek.

‘Orang tengah buang air besar pun kau rakam’

Menerusi beberapa video yang dimuat naik oleh abg.botakk di TikTok, memaparkan seorang pemuda yang dic3.kup selepas kant0i merakam orang yang berada di dalam tandas lelaki.

Kant0i buat kerja tak cl3ar rakam orang dalam tandas. Dia ni g4.yb0y.

Lelaki berkenaan kelihatan berada dalam ket4.kutan dan pada mulanya engg4n memberi telefonnya kepada orang awam yang berada di situ. Namun setelah ‘dig3rtak’ oleh beberapa individu, pemuda berkenaan akhirnya menyerahkan telefonnya.

Dia bagaimanapun sempat memadam kesemua video tersebut sebelum dijumpai semula di dalam satu folder. Ratusan video menj1ji.kkan dipercayai dirakam di tandas stesen minyak itu akhirnya ditemui di dalam folder telefon bimbit miliknya.

Orang nak tengok yang kau r4kam tu. Kau buat macam ni tak gvna. Masa kau buat tu ada kau fikir? Kau nak settle macam mana? Habis tu orang punya a1.b yang kau rakam tu macam mana?

Berebut nak dapatkan telefon semula

Dalam pada itu, pemuda berkenaan turut memberi al4san bahawa dirinya tidak s1hat kerana dem4m dan baru lepas menerima sunt1kan v4ksin.

Asal? kau cucvk v4ksin kena tengok orang buang air kecil lah? Orang buang air besar pun kau rakam.

T4kut dibawa ke balai polis, pemuda berkenaan cuba mendapatkan telefon bimbitnya semula, namun orang awam yang berada di situ men4ngani sitvasi tersebut dengan baik tanpa menggunakan kek3rasan.

Tidak lama selepas itu, pihak polis datang ke tempat kejadian dan mengg4rinya sebelum dibawa ke balai polis untuk si4satan lanjut.

Sumber : botakk.haa

About admin

Check Also

Mee Goreng Bertukar Tan4h Li4t Berul4t, Ramai Dah ‘Kena’ Di Gerai Berh4ntu Parit-Manong

Lelaki ini berk0ngsikan pengalam4n ser4mnya apabila bekerja sebagai pemandu lori hampir 10 tahun. Seperti yang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *