“Lapik apa bawah kereta tu?” – Netizen Bingvng Tengok Kereta ‘Berjalan’ Atas Air Di Tasik Banding

Pel1k tapi benar. Itulah yang boleh dikatakan lepas tengok video ni. Mula-mula macam susah nak percaya ada kereta terapung, tapi bila tengok balik betul-betul, logik je.

Haa… kali ni min nak share dengan korang satu video dan beberapa gambar yang menunjukkan sebuah kereta ‘terapung’ di tengah tasik. Korang tengok dulu video @zuhailzaini dan gamabr dari Facebook Abdul Mutalib Ahmad kat bawah ni.

Ingat betul-betul terapung

Lama gak min tengok gambar dan video ni. Ingatkan betul-betul terapung, rupanya ada lapik kat bawah tu. Lapik dengan apa, entahlah min pun tak jumpa jawapan. Korang rasa apa yang buat kereta tu terapung?

Kan… min pun mula-mula nampak macam kereta tu berjalan atas air. Mungkin ada rakit ke apa-apa kat bawah tu, tu yang nampak macam terapung.


Kreatif kan orang yang ada idea untuk bagi kereta ni terapung. Mudah-mudahan selamat lah sampai ke destinasi.

Yang penting jadi. Jangan risau, kita buat dia, bukan dia buat kita. Memang terbaik lah teknologi mudah macam ni. Senang nak bawak kereta rentas tasik.

Mungkin lah. L0gik juga macam ni. Tapi kita boleh agak je lah. Yang betul-betul buat tu yang tahu. Dia punya skill memang hebat lah, siap boleh apungkan kereta atas tasik. Memang terbaik!

Sumber: LM

About admin

Check Also

[Video] Sanggvp Bah4yakan Diri Demi Sesuap Nasi, Lelaki Cuci Longkang Tersvmbat Di Tengah Lebuh Raya Dipuji Ramai

Tak semua orang sanggup membah4yakan diri demi sesuap nasi lebih-lebih lagi kerja yang dilakukan adalah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *