[Video] Ser4m, Gadis Rakam Kelib4t Seakan P0cong Tengah Bersandar Di Kereta

Perkara berkaitan m1stik yang kadangkala terjadi di sekeliling kita sememangnya boleh menimbulkan rasa ser4m. Ganggvan seperti bunyi pun sudah cukup merem4ngkan bulu roma, apatah lagi ketika ia ‘menjelmakan’ diri di hadapan kita secara tiba-tiba.

Lebih men4kutkan, apabila terdapat bukti yang jelas seperti rakaman video yang menampakkan kewujudan entiti mister1 yang selalunya tidak dapat dilihat secara mata kas4r.

Seperti pengalaman seorang gadis ini yang telah merakam satu kelib4t dipercayai seakan p0cong sedang bersandar di kereta bersama bunyi sal4kan anj1ng yang kuat.


Menerusi video yang dimuat naik di akaun TikTok @kwiena, jelas kelihatan penampakan sos0k putih itu berada bersebelahan kereta yang diparkir berdekatan rumahnya. Video tersebut dikatakan telah dirakam pada jam 9 malam.


Namun begitu, tid4k dapat dipastikan berkenaan kesahihan video tersebut yang telah meraih lebih 400 ribu tontonan oleh warganet. Bagaimanapun, ia telah menarik perhatian ramai kerana penampakan itu sangat jelas setelah video itu disunting semula.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet yang menonton video beranggapan bahawa rakaman berkenaan adalah benar kerana ia dirakam bersama bunyi sal4kan anj1ng.

Apa pula pendapat korang?

“Kalau anj1ng dah bunyi tu bermakna betul…”

“Dengar anj1ng menyalak macam tu pun dah tahu…”

“Macam dengar benda tu meraung nangis sama…”

“Betul tu ada jelmaan. Kalau anj1ng bunyi mendayu macam tu. Dia nampak…”

“Bayi dalam wad semua nangis. Pastu terpandang luar tingkap. Nampak gula-gula ni duk tepi tingkap …”

Tonton video di sini:

@kwienaApa pendapat hampa? Ada yang cakap pantulan cahaya 🥵♬ original sound – Kween.Com

@kwienaReply to @dekmadshottt_ depa mar4h sungguh la 😂 okok dah edit bagi paham. Pause la utk baca.♬ Amityville Horror – Scary Halloween Sound Effects – Halloween Sound Effects

Sumber: Tiktok @kwiena

About admin

Check Also

[Video] Sanggvp Bah4yakan Diri Demi Sesuap Nasi, Lelaki Cuci Longkang Tersvmbat Di Tengah Lebuh Raya Dipuji Ramai

Tak semua orang sanggup membah4yakan diri demi sesuap nasi lebih-lebih lagi kerja yang dilakukan adalah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *