[Video] “Aku Berpvsing Kat Jalan Yang Sama, Macam Diperm4inkan,” Ser4m, Pemandu Van Jen4zah Kena Kac4u Pukul 2 Pagi

Bertugas sebagai pemandu van jen4zah memang satu kerja yang cukup-cukup menc4bar. Pend3k kata, kalau iman t4k kuat, sebaiknya carilah kerja lain.

Tapi bukan semua orang ada rasa sebegitu. Kebanyakan mereka yang menjadi pemandu van jen4.zah ini memang ikhlas menjalankan tanggungjawabnya demi urusan syara’.

Memang t4k dinafikan, terlalu banyak kis4h dan pengal4man ser4.m dilalui mereka. Ada yang kena ‘kac4u’ ketika memandu, ada yang ‘ditegvr’, malah ada yang hil4ng arah perjalanan.

Demikianlah yang dial4mi oleh seorang pemandu van jen4zah bernama Johan ini apabila mend4kwa terses4t di tengah hutan ketika sedang membawa jen4zah bers3ndirian.

Apa yang mendebarkan, katanya dia seolah-olah ‘berpusing’ di laluan yang sama saja..dan lebih cem4.s, waktu ketika itu adalah pada pukul 2 pagi.

Takn4k menambah mas4lah, Johan terpaksa memberhentikan vannya dan meninjau keadaan sekeliling. Tib4-tib4….dia macam terdengar ada suara dari belakang tapi tak tahu siapa.

@johan_aritonang945#seremmmmm 😬♬ original sound – 𝓙𝓸𝓱𝓪𝓷 𝓐𝓻𝓲𝓽𝓸𝓷𝓪𝓷𝓰

Kata Johan dalam video itu;

“Aku macam dengar suara dari belakang tapi entah suara apa.

Aku berpusing-pusing kat jalan yang sama, macam diperm4inkan.

Aku tersesat kat tengah hutan sekitar 2.17 pagi bawak jen4zah,” luahnya.

Video tersebut telah ditonton lebih 9.7 juta kali setakat ini. Ser4.m dengan peng4laman itu, ramai netizen berkongsi apa yang mereka ‘rasa’. Mengejvtkan, ada sesetengahnya turut ternampak ‘sesuatu’ dalam rakaman tersebut.

“Gil4 laa kalau aku terk3ncing sorang-sorang kalau macam abang,” – Brndoniee

“Gil4lah. Kalau aku jalan malam-malam macam gitu biarpun kereta biasa takvt oh hahaha. Ni kan lagi, kena bagi 1 juta pun tak sanggup aku hahah,” – Xxaaxxaa

“Korang perasan tak waktu dia rakam kat belakang, ada muka kat cermin belah kanan,” – Jidinjd

“Perhatikan dalam cermin,” – Aiza

Eh, ada apa dalam cermin tu?

Sumber: TikTok @johan_aritonang945 / SiakapKeli

About admin

Check Also

[Video] Sanggvp Bah4yakan Diri Demi Sesuap Nasi, Lelaki Cuci Longkang Tersvmbat Di Tengah Lebuh Raya Dipuji Ramai

Tak semua orang sanggup membah4yakan diri demi sesuap nasi lebih-lebih lagi kerja yang dilakukan adalah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *